Jag vill inte skryta..

Men jag har fan den bästa karln! Han är det finaste, raraste, vettigaste, charmigaste, hetaste, roligaste som någonsin har vandrat i ett par manchesterbyxor!
Igår kväll var det sagt att det skulle bli popcorn och Ice Age 3, det blev istället en massa massa prat och en massa massa sex. En helt underbar kväll/natt med andra ord! Eller morgon blev det ju nästan, sist jag kollade klockan så var den vid fyra.. Under hela dagen har jag fått helt underbart fina sms av honom, så där "hej-jag får andnöd-hjärtklappning-och-rodnar"Jag tänker ge er ett smak prov på en liten del ur ett sms jag fick.. Läs och.. njut?
"Hej min rara söta fina härliga underbara :) Du är konstant i mina tankar idag."
Åh vad har jag gjort för att förtjäna detta? Antagligen något grymt! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååååhhhhh...vilken mysplutt=) Ja är så himla gla för din skull Annsan! =)

2009-12-04 @ 08:28:45
URL: http://annatornhult.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Hi hi ja det är han verkligen! :)

Ja jag är också väldigt glad för min skull ;)

2009-12-04 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback