Inredning!

Satt och kollade på en sida som heter roligaprylar.se och hittade då dessa:


En tapet med serietidningsmotiv! Är det inte huuur coolt som helst? Skulle inte ha nått emot att pryda mina väggar med dessa. Finns hos roligaprylar.se och kostar 995:-/rullen


Ha ha riktigt geek varning! Även om jag inte är något Star Trek fan så är denna fontapet hur grym som helst! Finns hos roligaprylar.se för 1795:-


Dessa väggdekorationer blev jag sjukt glad över att se för jag hade tänkt att i min hall måla nå motiv från Super Mario, men dessa är ju bara att klista upp mindre slit, mindre bök! Också dessa finns hos roligaprylar.se och kostar 895:- På bilden har de använt flera förpackningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback