Ha ha haaa!

Men asså vad hände? Jag skulle skriva om allt kul som hänt på sista tiden, allt fint som blivit sagt och allt mys som ägt rum. Men så på två futtiga sekunder (typ) så känns allt som bortblåst och jag är as pissed. Jävligt nödvändigt.
Irritationen beror på att Mr ska hänga med sina vänner, jätte hemskt eller hur? ;) Nä men han skriver ett mess och berättar att han kanske ska över till en polare, men om dom inte hör av sig så kanske han kunde komma över? Nä men va fint. Sen när blev man andrahands alternativet? Eller kanske alltid har vart det? Försökte svara så "bra" jag kunde. Sen fick jag ett mess igen (dumt att ringa, nä just det det är ju dyrt) där han skriver att han knappt hann hem innan de hörde av sig och att David ska hämta upp honom men att han kanske kunde höra av sig om det inte blev för sent.. Ehh hallå? Kl var då tjugo i nio, kl är redan ganska mycket. Jag har liksom dottern denna vecka.. Ska man ju upp ganska tidigt imorgon iaf..
Fan, jag ogillar att bli sur över sånt här. jag är inte sur att han ska hitta på saker.. Jag blir sur över att han inte ens kan ringa, jag blir sur över att det känns som jag är plan B och att han hör av sig (alltså skickar ett mess) senare när klockan redan är mycket..
Men nu har iaf mina aggresioner lagt sig en smula och jag skickade ett mess och bad om ursäkt..
Men jag orkar iaf inte skriva om allt fint ikväll, ska diska och byta vatten på mina fiskar.

Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback