Fixa dona!

Idag ringde jag A-kassan, fick reda på att jag inte skickat in arbetgivarintyg.. Nähäpp? Och vad fan var det jag skickade in då? Kärleksbrev? Puckon..
Idag tvättas det, senare när jag har hämtat skrutt så bär det av till centrum, ska köpa lite bakgrejjer så jag har nått med mig till mor och far på julafton.
Igår så ringde Frida och berättade att hon blivit bjuden på en kryssning av en kompis så hon kunde inte vara barnvakt. Lite oturligt men jag förstår att hon vill åka på den, det skulle vart en överraskning men hennes kompis var tvungen att avslöja det när Frida sa att hon skulle vara barnvakt. Sånt som händer, ska ringa mamma snart och höra med henne igen om hon inte kan tänka sig att vara barnvakt på lördag, annars så får jag prata med exet, men då får jag åka in på söndag och hämta henne, blir ett jekla åkande.. Så jag kanske får strunta i Eddie Izzard helt enkelt..
Det har vart prat om att Mr och hans vänner skulle ut och käka i helgen, men det har liksom inte blivit något bestämt, men så rätt som det var så kläckte han ur sig att "Ja ikväll så blir det väl att åka in till stan" Ehh jaha.. Frågade då vad han skulle göra där eftersom jag inte hängde med, då ska de tydligen ut och äta, trodde han. Ja du, du lär ju få mycket till mat för dina 50 spänn.. Han får ju så klart låna pengar men då får han fråga, jag tänker inte erbjuda honom.. Låter det vrångt? Ja kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback