Ärenden!

Ärenden är väl att överdriva.. Ärendet. Var bara ett. Ja nog om det gramatiska felet..
Kom ju på här för ett tag sedan att jag bara hade en karta p-piller kvar, så har jag liksom glömt bort det. Sen idag så kom jag på att jag har bara p-piller till på söndag! Inte bra, så jag ringde och ursäktade mig att jag var ute med så kort varsel, men det var inga problem. Fick en tid halv 12 så det var bara att skutta ner till bussen. Var en ny barnmorska, verkade as trevlig och ung! Se på tusan.
Tog bussen hem och klev av uppe i centrum för att hämta ut några kartor på direkten.
Messade Mr och frågade hur det var med honom, han var ju på begravning idag. Allt hade tydligen gått bra och det hade vart fint. Skönt att höra. Så messade vi lite allmänt och han skrev att han älskade mig, svarade att "Ja och det är du tvungen att göra i minst ett år till för det är så länge jag har p-piller" ;)
Nu sitter man här.. har uträttat ärende, messat med Mr, pratat med Heidi, och Frida. Klockan är lite över ett men det känns som jag har hunnit göra så mycket idag, märkligt..
Heidi skulle på julbord med sitt jobb ikväll, lite avis är jag. Och Frida skulle till Garaget..
Jag har köpt lite snarre till mig och skrutt som vi ska avnjuta ikväll, kanske lite Ice Age också skulle jag tro.. Så min fredags kväll blir inte så illa den heller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback