Trötter

Ja och då menar jag inte att jag är en gråhårig dvärggubbe som bor med sex andra gråhåriga dvärggubbar. Nej, jag är trött, på grund av en väldigt lång och ibland hjärtskärande msn konversation så gick jag och la mig vid halv två, och jag skulle upp kl 5.. Gick väl helt ok ändå.. Men shit vad jag inte tål folk på samma sätt när jag är trött, jag är nästan hemsk, bara nästan. Trodde jag skulle mörda en indier idag som ville köpa simkort till mobilen, jag visste inte ens att man kunde bli arg på indier? De låter ju liksom så roligt.
Kom hem och föll i koma som varade i två timmar. Sen hämtade jag skrutt på dagis där hon bjöd mig på en glass i form av en liten sandhög liggandes i sin hand, hon är snäll hon.
Sen käkade vi, jag tvättade, sen gick jag hem till exet, tvättade, lagade mat, var med om en märklig situation och städade. Ja jag är hans städerska, du kan kalla mig Olga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback