a.k.a?

Jaha vad har man gjort idag? Jo jag har jobbat, har vart en sån konstig dag idag. Eller folket är det väl som varit konstiga.
Bland annat så var det in en kille som tyckte att allt var sååå dyrt! Han var glad och trevlig och såg bra ut så man blev liksom inte sur på honom (tänk vad man kan komma undan med mycket) Sen så var han ganska iögonväckande, han hade på sina fingrar jätte stora bandage, å då menar jag inte stora så att det blev som klumpar, nej varje bandage förlängde liksom varje finger med typ 15 cm. Såg as märkligt ut. Sen så stod vi och pratade ett tag, skit trevlig, verkade ha vart med om en hel del också. Sånna är alltid roliga att lyssna på.
Sen så kom det in en, kan det vart en indier? Som luktade så illa så jag höll på att spy honom, nej jag överdriver inte. Jag började hulka och fick tårar i ögonen. Var tvungen att vända mig bort och backa ifrån honom, han luktade verkligen bajs..
Sen så var hälften av The Hives inne! Eller två iaf.. Dr. Matt Destruction (Mattias Bernvall) och Nicholaus Arson (Niklas Almqvist) Happy Happy! Jag var lite nervös och lite fnissig, jag kände mig som nån liten fjortis, men vad fan! Nicholaus har ju förövrigt jämt vart min favorit, slog mig att han var så lång som han var. Nu är nog min "favorit" Chris Dangerous (Christian Grahn) såå om du ser detta Christian.. slå mig en pling ;) Ja ja dom verkade som ett par lugna fina pojkar, med attans fin dialekt!

Ja sen efter att jag slutat jobba så var jag förbi Erkan, så vi snackade väl i en timme eller nått. Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och lyssnar på Alice In Chains, se på tusan..


                           
                                     Vigilante Carlstroem, Chris Dangerous, Howlin' Pelle Almqvist,
                                                       Dr. Matt Destruction, Nicholaus Arson                            

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Men Pelle ger du fan i... vi har en deal.. du fick den ena brosan o jag den andra : )

2009-09-03 @ 21:12:45
URL: http://queenafborstbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback