So why are you alone?

Wastin your time
When you could be with me
Wastin your time


För övrigt hade jag sjukt jävla kul igår! Var inne i stan med lite folk härifrån, var på Kvarnen. Allt var grymt, bra musik, goda drinkar och bra folk, ja iaf de flesta..
Fler sånna kvällar får jag be?
Fast helst ska de vara gratis..

Har jobbat idag, jobbar imorgon också. 13-18. Värdelöst pass. Hela dagen försvinner. Men men det är pengar! Pengar är bra skit! Får se vad mer morgon dagen kan ha i sitt sköte.. Heter det verkligen så? Nu blev jag osäker..
Sen nästa vecka jobbar jag bara en dag.. Suger men ska samtidigt blir skönt. Jag ska hänga med världens sötaste lilla rödhåriga tjej, sen ska jag åka till mor och far, kanske passa på att hälsa på Heidi om man ändå ska ut dit? Ja jo så får det nog bli.. Ooh kommer ju vara borta från mitt älskade Märsta as länge, fast frågan är ju om det verkligen är Märsta som drar?

Nej, har ätit lite choklad, lyssnat på bra musik (The Airborne Toxic Event och Green Day, obs det gamla!) Så nu är det väl dags att gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback