Saknar min lilla skrutt

Skrutt är det finaste i världen, hon är sin mors ögonsten. Har inte träffat henne på flera dagar nu, hon har vart hos farmor och farfar för att både jag och exet har jobbat, exet skulle vara ledig men var tvungen att hoppa in och jobba, inte helt otippat.. Men imorgon är jag ledig! Så då har jag tänkt att jag och mammas skrutt ska åka till mormor och morfar och bara mysa! Ska bli härligt, ska packa lite badkläder så kanske man kan ta sig ett dopp i mormors pool. Ska även försöka få tag i en förlovningspresent till Anna och Erik, det är ju fan inte det lättaste, får inte vara för dyrt med tanke på att jag är fattig, sen vill man ju gärna att det ska vara nå personligt med lite tanke bakom liksom..

Nästa helg hade jag tänkt att få världens bästa Kim att bege sig hit till min lilla by, vi har pratat länge om att gå ut. Dock i den stora staden, men det blir ju oftast så attans dyrt när man beger sig ut på nå längre utflykter. Så då tänkte jag att den lokala rockkrogen kanske skulle vara ett bra alternativ. Nästa vecka fyller även exet år så jag frågade honom vad han hade för planer. Han hade inga, så berättade jag om den lokala krogens evenemang, han lät inte jätte impad. Okaj okaj, tänkte då att han kanske kunde ta skrutt så kunde jag få hänga med Kim. Men så idag så såg jag på allas våran cyber vän fejjan att han skulle dit, alltså till krogen. Jaha, då var det bara att tänka om.. Eller så får jag fixa barnvakt, saken är den att jag jobbar både fredag OCH lördag så jag hinner ju inte riktigt bege mig någonstans, tar ju sitt lilla tag att åka kollektivt. Visst jag kan träffa Kim nån annan gång, men det är ju så typiskt..

Nu ska jag ta och ta tag i dagens bestyr, som består av att först duscha och sedan tvätta sen ska det jobbas!

Längtar tills imorgon då jag får träffa min skrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback