Mitt sår..

Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.

Denna låt har kommit att betyda en hel del för mitt lilla hjärta senaste tiden..

Borde sova men var tvungen att lyssna på lite musik så här efter jobbet. Dagens låt, trots "Kevlarsjäl" är ändå "Only you" med Caesars. Lite nördig men ack så rar. Vem kan låta bli att le av textrader som:
"I don't think you're the smartest girl on the block
But I don't mind"

Eller:

"We've syncronized our heartbeats
And we got the same size in shoes
Yes we do!"

Rart! Tycker det är fina kärleksförklaringar. Du kanske inte är den snyggaste eller smartaste men för mig är du allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback