Mina beslut

Ja  här sitter jag.. en smula berusad och med toscabulle i hela anisktet efter en liten toscabulleincident.

Mina beslut denna kväll vet jag inte om de var de bästa, fick ett erbjudande, fint så fint. Men av nån anledning, säkert för att verka "stark" så sa jag "Tack men nej tack" Det ångrar jag nu.. Men det var säkert bra, eller nått..
Höll på att inte komma hem, stegade dit taxi bilarna brukar stå och det var heelt tomt! Inte en kotte till taxibil. Och här kommer det pinsamma.. He hee. Ni som bor här i krokarna där jag bor vet säkert Taxi 020´s hela tel nr.. Trodde jag visste det, ringde och det tutade upptaget.. Tyckte det var konstigt så jag ringde 118 118 för att få reda på nr, jag kände mig jätte dum och fnissade en massa när den lille Anton på 118 118 sa nr så fnissade han också.. Nr är nämligen 020- 20 20 20.. Ha ha! Pinsamt! Lyckades inte få tag i nå taxi för dom svarade fortfarande inte (hade ringt rätt första gången kanske jag ska säga) Så jag ringde David och frågade om jag kunde slagga på hans soffa, det var inga probs men på vägen dit hittade jag en taxi som körde mig hem. Tack! Så nu sitter jag här.. med ansiktet (och datorn) full med toscabulle och ångrar mig lite smutt angående kvällens beslut.. Jag vill höra Kim säga nått i stil med "Ja men det var bra gjort!" Men istället så får jag väl krypa. till sängs..

Jag beer dig/er att ha överseende med min stavning,, stavar som en kratta i vanliga fall och nu är jag dessutom berusad. Ok?

Kommentarer
Postat av: Kim

Visst sa jag väl bra gjort?? Vill bestämt tro att det va så : )

2009-08-24 @ 21:28:45
URL: http://queenafborstbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback