Men fööölj instruktionerna!

Ja jag jobbade igår, kom en massa indier, som så klart skulle ha simkort.. Blir tokig. Måste ju säga att Comviqs påfyllnads koder är bra mycket lättare, nu hade vi inga Comviq. Däremot hade vi Telenor.. Hmm om nån chef på Telenor läser detta (hööögst troligt eller?) så ber jag er att göra er påfyllnads "ritual" lättare för mig som säljer dessa och för turister som inte pratar svenska..
Först fick jag hjälpa dom att välja engelska som språk, och trots att jag uppmanade dom att följa instruktionerna gång på gååång så slutade det iaf med att jag fick stå och knappa in dessa koder. Det funkar liksom inte när man har andra kunder.. Fuck.

Har lyssnat på Jurassic 5 idag, har jämt tyckt att låten "Thin Line" är så himla bra, idag för typ första gången gick det upp för mig vad låten handlade om.. Jag är inte så snabb jag inte..

Nä får se vad man ska hitta på idag, är ledig, ska ha skrutt hos mig idag och heelaa dagen imorgon. Hennes dagis har nå planerings dagar torsdag och fredag. Men på fredag jobbar jag så då ska hon vara hos sin pappa.

Nej nu ska jag nog gå och ta mig nått att dricka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback