Jag tänker inte vara en sån där.. bitterfitta!

Välkommen till en något bitter och sur litten fitta, neeej inga sånna där könsrelaterade pH problem. Mitt kön ser/känns/luktar(?) nog som de flesta andra kvinnors kön. Kan hända att jag är lite hårigare än en genomsnittlig fitta. Ja ja nog om mitt kön, det kommer säkerligen dyka upp mer om den vare sig jag vill eller inte.

Igår kunde man höra hur hela min värld rasade samman, krasch boom, lite som i den gamla teckande Batman serien om ni minns? (jag älskade förövrigt den serien, brukade titta på den med min pappa när jag var liten) Iaf.. i går rasade allt! Jag fick reda på att han som äger lägenheten som jag bor i ska sälja den, om kanske två månader. Panik! Jag blev typ lovad ett år! Är inte hans fel, han äger den tillsammans med sin bror och hans bror har velat sälja den länge.. Synd bara att jag ska ha sån fucking otur att dom ska sälj den just nu. Eller varför är jag förvånad, tur.. det är inget jag blivit välsignad med.
Så jag har kollat hyreslägenheter här där jag bor, finns typ inga. Inga som jag skulle ha råd med iaf. Exet erbjöd mig att flytta tillbaka, hmm ja jo det går ju men helst inte. Skulle bara kännas konstigt..
Sen så var det en massa andra saker igår som fick mig att bara vilja gråta en skvätt, men det gjorde jag inte. Man är väl ingen liten cry baby! Eller ehh jo just det, det är jag ju faktiskt..

Idag har solen skinit lite på mig! Och detta utan att jag ens dragit upp persiennerna.
Skulle kolla mitt konto, varför vet jag inte för igår hade jag 43 spänn på mitt konto, japp du hörde rätt. Fattig som en kyrkråtta! Men iaf så tittade jag, tappade hakan. Helt lötsligt var det tusenlappar som blänkte där på mitt konto. Prisa Gud här kommer skatteråterbäringen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback