Gråtmild?

Jaaa, jag har mens. Känns som om jag gått omkring med tårar i ögonen hela dagen som nån jekla Neve Campbell..

Hittade en ny favvo låt, No Distance Left to Run med Blur. Ack så fin! Fick mina ögon att tåras ytterligare om det är möjligt.

Jag har haft en bra kväll, med film, godis och gott sällskap.
Ibland är livet härligt, vill eller orkar inte tänka på allt jäkla trist så som att jag måste hitta ett nytt jobb, helst ett 9-15 jobb, helst butiks jobb är ju bara det jag kan.. Om jag skulle hitta ett sånt jobb så är det så sjukt mycket som skulle lösa sig! Jag skulle kunna kolla efter lägenhet, jag skulle kunna ha ett drägligt liv, jag och min lilla tös. Men det känns hopplöst, måste ta tag i skiten, tills dess så sitter jag här och är lite så där tårögd..

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va är det här för deprimerande bild då???



Jag förstår dig... den enda gången jag tänker på självmord det är när jag har mens.... he he

2009-08-25 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback