Fuck fucking

Jag tappade för ett tag min sprillans nya mobil i backen (jag skyller på André då det var han som ringde när jag tappade den) iaf.. den fick en spricka i displayen men funkade som vanligt, men efter nån dag så säckade den ihopp totalt, ville inte alls vara med. Så jag lämnade in den där jag köpte den, de sa att jag skulle få ett kostnads förslag på reparationen efter nån dag. Tog måånga dagar kan jag säga, så ska jag ringa in för att säga att jag vill ha den lagad, det är här problemet kommer. Vet inte hur många gånger jag har ringt till dom, hatar att behöva jaga.. Men nu så fick jag äntligen tag på dom! Tjoho! Får man se hur lång tid det tar innan den blir lagad och jag får tillbaka telefonen.. Tills vidare får jag stå ut med min gamla mobil, som funkar lite när den själv vill, ett tag funkade inte 8:an som den skulle men nu har den bytt så nu är det 2:an som inte vill vara med. Plus att gå bakåt i menyerna är ett.. ja ursäkta.. helvete.. Men snaart så, snaart får jag tillbaka min ögonsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback