Fattig igen..

Det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att kolla hur mycket jag fått i lön, jag blev.. lite besviken. Tycker jag har jobbat som fan, men det var inget som direkt märktes.. Sen betalade jag räkningarna, blää. Sen kom jag på att jag har en del räkningar som dras automatiskt, kan det heta autogiro mån tro? Så jag är inte ens klar med räkningarna, kommer bli ännu fattigare. Fan fan..

Hade ju tänkt att göra massa nytta idag, gå till arbetsförmedlingen, ringa gyn, tvätta och diska.. Vaknade vid tolv och arbetsförmedlingen stänger 14, tvättstugan var bokad heeelaa dagen, diska är det enda jag hunnit, ringa gyn kan jag också göra, tänkte kompensera det andra med att dammsuga lite..


                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback