Du är rar och du är jobbig

Jag kanske haft den mysigaste onsdagen på bra jäkla länge, som en söndag fast på en onsdag, helt underbart vilket fall som helst!
Gårdagen var inte heller så tokig, jobbade slutade vid 18, gick hem till exet och fick mat! Första gången han har lagat mat åt mig, typiskt att det ska komma när vi gjort slut.. Erik var också och hälsade på så vi fikade och snackade lite, det var trevligt. Jag passade på att vika lite kläder till skrutt, badade henne och fixade henne för sänggåendet så fick exet hänga lite ostört med Erik. Sen så drog Erik vid åtta nån gång, inte kort efter så drog jag, verkade som exet blev lite sur. Men allvarligt.. varför? Orkade inte fråga, om han vill nått så får han säga det..
Sen på kvällen så tittades det på film och käkades godis, igen! Fan för mens..

Idag när jag hämtade skrutt så märkte jag på direkten att hon inte skulle vara nå kul att ha och göra med, mycket riktigt. Var och käkade och hon höll på att röjja, inte så farligt men tillräckligt för att man ska bli stressad när man ska försöka käka, eller vad då? Jag ville ju ändå inte ha varm mat.. Sen gick vi in på Ica, och där skulle hon pilla på ALLT! Om hennes far läste detta skulle han säga;"Och vem har hón fått det ifrån?" Ja jaa det kanske är från mig, men om jag river ner något så plockar jag iaf upp det, det gör inte hon. Plus att hon inte lyssnade, var störig som fan och lyssnade inte när jag sa åt henne.. Sen så tycker jag att det känns lite "jobbigt" att behöva tillrättavisa henne ute bland folk, varför vet jag inte.. Kanske lite det att jag vill inte att folk ska tro att jag har en dotter som lyssnar dåligt, nog för att så är fallet, men det är ok om jag tycker och tänker så för att hon är MIN, inte ok om nån annan tänker så.. Ja kanske låter dumt..

Hon har iaf lugnat ner sig nu och sitter här och är så söt! Min lilla älskade skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback