Drömde i natt

Inte att jag hade en katt.. Utan att jag min mor och far var ute och gick. Det som var lite märkligt var att vi var ute och gick där ute där jag växte upp, det är ofta mina drömmar utspelar sig där, undrar varför?
Ja iaf så skulle vi korsa den stora herrgården, på trappan till herrgården ser jag mitt ex, eller snarare ex ex om man ska vara korrekt, Thomas alltså. Han och några vänner står där och snackar med en massa andra människor som jag inte känner igen. Helt plötsligt så står jag och pratar med Thomas, berättar att jag brukar tänka på honom och ibland också drömma om honom (määrkligt) Rätt som det är så ger sig mina päron in i samtalet också. Mamma menar på att vi ska börja ses, pappa frågar Thomas varför det tog slut, det kunde inte han svara på, han tyckte ju om både mig och min familj, säger han (i drömmen)
Jag kan ju inte ge nån speciell anledning till att det tog slut.. vet inte om det fanns nån bra eller ens någorlunda bra anledning..
Iaf.. så i drömmen kommer vi fram till att vi ska ses dagen efter. Jag blir jätte glad och berättar det för en vän, som blir lite ledsen och ur det blå förklarar sin kärlek för mig, och använder ordet "älskar" plus att han även menar på att "Men vem är jag att bli ledsen?"
Hmm ja konstigt dröm, men ändå mysigt..

Idag är jag typ dubbelbakis, jag blir ju bakfull om jag äter godis sent på kvällen, får ont i huvudet och känner mig as seg, märkligt men sant. Det var ju inte bara en toscabulle jag tryckte i mig utan en massa godis, dumt. Fick iofs svar på varför denna överkonsumtion skett, meeeens!

Förövrigt så tror jag att det var en kille som raggade på mig, han var trevlig, men du/ni får ursäkta mig för det jag ska skriva.. OM du kille måste snusa lössnus, då får du fan hålla koll på skiten! INTE ha snus mellan varenda tand och sen försöka ragga på mig. Det funkar inte.. Jag är så att jag tycker det är lite hett med killar som snusar, men då ska den sitta på plats eller använda portion.. Bara ett litet tips så där..
Om ni undrar hur jag kan tycka det är hett med killar som snusar, så kan jag ju säga att jag växte upp på landet, hade en pappa som snusade/snusar, min första riktigt stora kärlek snusade. Han snusade Ettan lös, och jag har till och med kvar en dosa från honom i nån låda i förrådet. Den är så klart tom, han lämnade den hemma hos mig nån gång för hundra år, sen är jag för nostalgisk för att slänga den..

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback