Blä blä blä

Har just kommit hem från jobbet, så skönt så skönt..
Idag var en hård dag på jobbet, ville inte alls jobba, ville hem, lägga mig under täcket och gråta valfria mängder. Men icke.. Istället var man tvungen att stå på jobbet med ett falskt påklistrat leende, att man sen blev tröstad av den personen som var en del av anledningen till att man mådde skit är ju så oerhört märkligt. Men det hjälpte ju, konstigt nog, är nog nå fel i huvudet på mig.

För övrigt så höll jag på att be en kund dra.. ja dit pepparn växer kan vi säga. Hon kommer med en limpa som hon köpt igår, den gick ut idag, och vill nu byta den eller ha engarna tillbaka för att den var gammal, dessutom allt detta utan kvitto. Jag menar på att hon inte kan byta den utan kvitto, vem säger att hon köpte den igår liksom? Dessutom hade ju inte datumet gått ut när hon köpt den. Och det är väl ändå lite upp till henne att kolla datum? Hon blev as förbannd när jag förklarade att hon inte kunde byta den utan kvitto. Kanske inte ens köpt den hos oss? Tro mig det finns så mycket konstiga människor som försöker med sånna fula valser, nu säger jag inte att det var hennes plan. Men det är ju dom med dom fula valserna som förstört för dom andra. Jag menar.. jag skulle ju inte komma på tanken att gå och försöka byta en vara utan kvitto?! Det vet väl varenda kotte? Sen att hon jobbar på samma "område" som mig kvittar ju. Pucko kärring (ursäkta). Hon skulle komma tillbaka imorgon, jag skrev en lapp till min chef och förklarade.. Sen får vi väl se vems "sida" hon tar..

Adrian Brody hos Kimmel, skulle vilja fika med honom, han verkar rar..

Skulle ju till sthlm i helgen, blir inget med det, blir heller inget Ink Bash imorgon.. Trist. Kommer inte hitta på ett skit denna helg helt enkelt..
En kompis frågade om jag ville dricka öl med henne på Bryggan. Ja varför inte tänkte jag? Sen efter jobbet när jag var på g till bussen så kom jag på att jag hade mina Birkenstock tofflor på mig, inte såå heta att ha på sig på krogen. Lite fåfäng är man ju så jag ställde in öldrickandet. Hon hade ändå dragit hem så det spelade ju ingen roll..

Ja sen så har man ju fått "höra" saker idag som.. ja.. Varför berättar du sånt för? Jag veeet det du säger och jag håller helt och fullt med, även om det inte är dina åsikter. Bara för dig att hajja då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback